Introducere:
Totul a inceput de la un singur om in 1834; Jacob Behrens, om de afaceri, filantropist. Un om cu o viziune a calitatii produselor si serviciilor, a deschis un mic magazine de textile cu motto-ul care se pastreaza si in prezent: “A fi, mai degraba decat a parea”.
Esenta marcii:
Behrens England a evoluat ajungand un producator de succes in industria textilelor de calitate, lasandu-si amprenta asupra comertului si societatii britanice. In prezent Behrens England este un grup de marci textile, pastrand angajamentul fata de viziunea lui Jacob Behrens. Cu o reputatie pentru excelenta, cladita pe traditia produselor de incredere, serviciilor ireprosabile si o credinta de neclintit pentru autenticitate.
Despicand propunerea, pozitionarea, personalitatea si principiile noastre in elemente individuale putem spune clar si raspicat cine suntem, ce ne reprezinta si ceea ce dorim sa realizam.
Toate aceste elemente combinate reprezinta esenta marcii noastre.
Principiile noastre - A fi mai degraba decat a parea.
Castigam increderea clientilor nostrii prin valorile cladite pe integritate.
Personalitatea noastra - Deschisi si onesti, de incredere si experti in domeniu.
Personalitatea marcii este reflexia profesionalismului echipei noastre.
Propunerea noastra - Experienta prin mostenire. Valoare prin angajament.
Mostenirea ne impune un statut, faptul de a fi stabili si experimentati. Mostenirea ne vorbeste despre un set de principii si cunostinte transmise din generatie in generatie.
Clientii nostrii urmaresc sa cheltuiasca cat mai bine banii, alegand produse de inalta calitate.
Pozitionarea noastra - Partener autentic in domeniul textil.
Suntem reali si originali, traim si respiram valori traditionale care asigura angajamentul nostru.
Reputatia ne este cladita pe increderea castigata clientilor nostrii.